Kenapa Dengan Kaki AaisyahDhiaRana, Anak Che Ta.



Rozita Che Wan atau kita lebih kenali dengan nama Che Ta dan suaminya,Zain Saidin berunutng kerana mempunyai seorang anak perempuan yang comel,Aaisyahdhiarana.



Sejak lahir Aaisyah bagaikan selebriti di mana ramai yang mengikuti perkembangannya.Oleh kerana itu, ada peminat yang mengutarakan sedikit kelainan yang mereka lihat dengan kaki Aaisyah.

# aku buka thread ni bukan sebab tak suka che ta ye. aku adore je family diorang esp ecah yg comel tu. tapi ada sesetengah pic aku nampak kaki ecah ni macam tak straight je. tak tahulah jika disebabkan kemontelan dia tu. boleh tengok dalam gambar2 ni.

# tp kadang2 jela aku nampak. che ta pun byk pakaikan dress labuh kat ecah. so tak nampak la kaki tu

#sila gosip secara berhemah ye

# Macam kaki pengkau kata org..yer ker..? 

# I ingat i jer yg perasan ... Kdg2 nmpak mcm xde lutut.

# Dah besar dah kurang comel

# Nasib kamu le ecahhh semue org perati

# harap2 nanti akan lurus balik. tp ni first time aku nampak kaki bentuk macam ni

# masa baby tak lama bedung kot.....

# kaki mcm nihh panggil knock knees. Tapi normal sbb ecah nih tengah membesar. Kalau dah besar still mcm tuhh jugak kaki baru kena jumoa doc betulkan.


Memang Aaisyah beruntung mempunyai peminat yang ramai,namun adakalanya tidak semua membawa kebaikan kerana sekecil-kecil hal pun peminat akan cuba bangkitkan.Chills.,



0 Response to "Kenapa Dengan Kaki AaisyahDhiaRana, Anak Che Ta."

Post a Comment