11 Foto Menarik Majlis Perkahwinan Yuna.



Yuna,atau nama sebenarnya Yunalis Dato Mat Zara'ai telah selamat menjadi isteri kepada Adam Sinclair,adik kepada Ashraff Sinclair.Majlis pernikahan gemilang itu di lansungkan di Puncak Rimba,Bentong Pahang.

Majlis itu di hadiri oleh 300 tetamju dari kedua-dua pihak termasuk rakan terdekat di Malaysia dan Amerika Syarikat.Yuna berwalikan ayahandanya selamat di nikahkan dengan adam dengan sekali lafaz.

Kami dengan rendah diri ingin mengumumkan Majlis Pernikahan antara Adam Yousof Bin Mohamed Sinclair dan Yunalis Bt. Dato’ Mat Zara’ai pada 26hb January 2018 bertempat di Puncak Rimba, Bentong Pahang. Yuna yang berwalikan ayahandanya selamat diijabkabulkan dengan Adam dengan sekali lafaz. Ustaz Azmi dari Majlis Agama Bentong, Pahang telah menyempurnakan majlis pernikahan tersebut pada jam 7 petang. Pihak Adam memberi tujuh dulang hantaran manakala pihak Yuna membalas dengan sembilan dulang hantaran. Majlis Pernikahan Adam dan Yuna berjalan dengan lancar dan dihadiri 300 orang keluarga dan rakan-rakan terdekat dari Malaysia dan United States. Kedua mempelai ingin mengucapkan terima kasih atas doa dan sokongan dari semua pihak.
Sumber foto dari : weddingsbyqay

Beberapa foto menarik sekitar majlisnya.











0 Response to "11 Foto Menarik Majlis Perkahwinan Yuna."

Post a Comment