Alfatihah.. Achey Di Timpa Kecelakaan..



Sebagaimana yang di ketahui ,kumpulan. Bocey yang di anggotai oleh Abam, Achey dan Fad telah menjadi juara Maharajalawak 2017.

Mungkin ramai yang telah menyangka Bocey akan mengungguli rancangan tersebut.

Namun ketahanan mental Achey harus di beri perhatian.Ramai yang tidak sedar sebenarnya pada hari tersebut, Achey sedang bertarung dengan kesakitan.

Beliau mengalami kecelakaan dan lututnya tercedera.



acheykintangkintungOrang ada tertanya kenapa jalan macam tempang je... cmni pada hari selasa lepas sebelum bergerak ke kedah .. saya siapkan props final dan nak angkat masuk kereta.. nak bgun je lutut terkilas dan meletup.. cuba jugak usaha panggil pakar urut berjaya tegakkan tapi tak dapat elok sepenuhnya sbb tisu lutut dah koyak... ape yg boleh menggunakan alat bantuan knee guard.. sampailah malam pentas akhir menanggung seksa yg saya dan Allah je yg tau... ada yg cakap 'ala wayang je tu' ... kalau wayang baik saya bgtau semua org sebelum final supaya raih simpati... mulut org tak boleh tutup ... pada saya niat saya dan tujuan saya lain... ape yg saya boleh saya pepahhhh je... yg penting saya kena ada dgn @abam_bocik n @fadbocey untuk kami perjuangkan peluang rezeki kami serta menghiburkan anda di saat akhir #maharajalawakmega2017 ... nak di tambah cerita pada malam sketsa bebas kami fad mmg kena acah2 tendang saya untuk jatuh... tapi saya salah landing plak... meletup lagi... kalau perasan saya bgun dan betulkan lutut balik... hahahaha apa boleh buat dah tua... t balik saya repairr k... tq semua yg ambil berat...




Apa pun syabas buat Bocey dan buat Achey yang kental menahan kesakitan namun masih mampu berikan yang terbaik. 

0 Response to "Alfatihah.. Achey Di Timpa Kecelakaan.. "

Post a Comment