Akhirnya.. Impian Fizo dan Mawar Tercapai..



Pasangan Fizo Omar dan isterinya, Mawar, pengasas tudung Fareeda yang di kenali ramai, telah lama mendirikan rumahtangga.

Seperti pasangan lain, pasti menginginkan cahayamata sebagai penyeri rumahtangga.

Jika benar sepertimana khabar yang kami dengar, isteri Fizo telah di sahkan berbadan dua.

Fizo yang di hubungi memberitahu :

"Cepat betul tau ye! Apa yang boleh saya katakan, selagi belum bertemu doktor, saya tidak berani nak sahkan perkara ini secara rasmi.
"Memang saya ada syak ke arah itu setelah memerhati status haid isteri kebelakangan ini, tapi itulah... saya tak boleh nak pandai-pandai selagi belum berjumpa doktor," katanya kepada mStar Online.

"InsyaAllah dalam minggu depan kami akan follow up dengan doktor.
"Seandainya ada khabar gembira, nanti saya maklumkan. Doakan yang baik-baik," akhirinya ringkas.

Fizo dan Mawar telah berkahwin pada 2013.

0 Response to "Akhirnya.. Impian Fizo dan Mawar Tercapai.. "

Post a Comment